shopping med mamma

de spelar shoreline på maxradion igen :D :D :D :D

idag vaknade jag vid halv 1 av att mamma väckte mig. Efter frukosten så fixade vi oss och sen åkte vi till willys och handlade en massa mat och lite andra saker. som t.ex. 2 förlängningssladdar till mitt rum så  nu kan jag lyssna på musik genom mina iPodhögtalare och sladden till keyborden behöver inte sitta spännt och ramla ur hela tiden. Sen åkte vi tilll ica för att köpa mjölk (på willys har de bara konstig mjölk som smakar konstigt så vi köper alltid mjölk på ica X)) Jag orkade inte gå in på ica så jag satt kvar i bilen och lyssnade på radio. och gissa vilken låt som började spelas då? It takes a fool to remain sane! Jag blev glad :D

Nu ska jag städa för imorron kommer Felicia till uppsala och hon och sara ska sova här. Det blir kul! Och bara för att vi är bäst kommer här en bild på oss som jag redigerade igårkväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0