skola och stan

Idag när jag skulle till skolan körde busschauffören som en dåre. Han saktade inte ner i rondellerna heller och det är nästan 10 rondeller man ska åka igenom (och när jag säger det överdriver jag inte. vet tyvärr inte hur många rondeller det är för de gångerna jag har försökt räkna har jag hela tiden tappat bort mig, och de har byggt fler rondeller sen jag räknade sist. men det är minst 7 st). Kom fram 10 min innan bussen skulle komma fram egentligen och vi var bara 2 st på bussen (de andra missade väl den?)

Dagens schema :

Läsning
Spanska
Engelska
SO
Lunch
Matte
Musik

På spanskan fortsatte vi med redovisningar. Det är rätt kul för man får se en massa musikvideos man aldrig sett förr (jag lyssnar inte på spansk musik) och det är rätt slappt.

På SOn satt vi i datasalen och spelade geografispel på datorerna. Jag var sämst på USAs stater. Men Europas länder var jag rätt bra på och Sveriges landskap och stora städer gick rätt bra.

Vi fick sluta 5 min tidigare från matten och vi slapp musiken för att alla lärare skulle ha nåt möte. Jag åkte in till stan. Ni som känner mig vet hur dålig jag är på att shoppa men idag var jag duktig och kom hem med : en kofta, en t-shirt, ett linne, en kajalpenna, 2 st markus krunegårdkonsert biljetter. Om ni undrar varför jag köpte 2 biljetter så är det för att en är till mamma (jag kommer inte in utan henne) .

Sen åkte jag hem och slappade framför tvn och nu sitter jag här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0