Sthlm med Fillan, Linn och Ina <3

idag åkte felicia hem. Sånt är tråkigt.

Igår var vi i Sthlm och träffade Ina och Linn. Var även med lovisa en timme i början.
Vi hade askul, visst hade vi? :D Vi var i sthlm från 11-18.40 så det blev en heldag där. Vi gick väl sammanlagt ungefär en mil men ändå satt vi rätt mkt på mcdonalds och i en trappa :D Jag köpte nagellack och en nagelfil, det var det ända jag köpte och jag tror att nästan alla köpte det. Haha, vi var ju tvugna att köpa nåt när vi ändå var där. Felicia ville se en kändis bara för att vi var i sthlm. Det gjorde vi inte. men vi var glada ändå :D

Vi måste ses alla igen och då tycker jag faktiskt att både kristin och sara kan vara med. Det borde hända nånting i närheten av nån av oss nu på våren så vi har en anledning att ses innan sommaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0