torsdag

seg dag.
Kom nån min försent till skolan pga bussen -.- .
Vi böt platser.
Från att sitta längst bak hamnade jag nu längst fram.
Fast jag sitter fortfarande vid fönstret i alla fall och det är ju bra :) .
 
No och matte hela förmiddagen. Tråk.

Sen lunch i en timme och 40 min. Vi hittade en kortlek så sista halvtimmen satt vi och spelade kort XD

Sen avr det svenska och sist engelska.

Sen gick jag till bussen och insåg att dn inte gick på en och en halv timme. Tog bussen till stan istället. Snackade med martin nästan hela vägen (ända tills han gick av) . Rätt skönt att inte åka buss själv för det är trök. Sen när jag kom till stan väntade jag på bussen till mig och så tog jag den. Hoppade av vid ica och köpte lite mat för mamma hade bett mig att göra det.
Sen kom jag hem (frös som fan! det är askallt ute) och satte mig vid datorn. Sen blev det tv, mat och nu dator igen :)

Kommentarer
Postat av: sofia

sv;hihi tycker du verkligen det!!?

2009-01-15 @ 21:06:32
URL: http://simpleheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0