Dagen

skolan idag:

Läsning
Matte
NO
Lunch
Engelskaprov

Ovanligt kort dag. SKÖNT!
Fast egentligen var den inte så kort eftersom lunchen är minst en timme för lång.
Fast vi slapp en lektion idag och sånt gillar vi!

På matten räknade jag på jättebra. Fast efteråt var jag helt yr efter alla siffror, bokstäver, parenteser och olika räknesätt. Mwn om man vill ligga på topp får man offra sig lite ;) det var ju inge svårt, det var därför jag blev yr. Jag stannade aldrig upp ordentligt. Haha

På NOn höll vi på med transformationer. Jag och Lollo var ju såklart snabbt klara så vi satt och snackade ett tag isf att läsa några sidor ;)

Lunchen är så lång att man dör av tristess. Visst, rast är kul men idag satt alla och pluggade på engelskaprovet. Jag som aldrig pluggar speciellt mkt orkade inte göra det nu heller. Jag hade ju redan läst igenom allt hemma så hjärnan var igång och kom ihåg allt. Varför skulle jag då försöka tjata in det ännu mer? Plugga är så extremt tråkigt. Jag satt mest och halvsov haha.

Engelskaprovet gick sådär. Jag är sämst på att skriva ihop en bra sammanfattning av en text på engelska. Slutet blev sämst. Sen gjorde jag väl en massa fel mitt i provet också... Hörövningen gick bra ändå. Det avrkar som om alla tyckte att den var svårast men den var ju det lättaste på hela provet!

Sen efter provet snackade jag emd lite folk. Var kvar i skolan i 40 min efter jag lämnat in provet tror jag. Ville inte vara själv på bussen så därför hade jag en anledning att vara kvar.
Efter ett tag skulle Josefin, Ellan och Andrea gå och jag orkade inte vara kvar längre så jag gick. De skulle alla 3 till ICA så vi stannade nån sekund utanför ellans hus så hon kunde lämna sin väska.
Sen väntade jag på bussen nån minut och när jag klev på den så var Martin med på den. Så jag hade nån att prata med iaf :D
Sen när jag kom till stan åkte jag direkt hem.

Annars har jag inte gjort så mkt. Suttit vid datorn och TVn. Ätit mat och lite sånt. Inget speciellt alltså, bara varit hemma och tagit det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0