0

Så, nu har jag äntligen kollat igenom alla inlägg på bloggkoll...

Nu kommer spotifyreklamen med Tiumo igen, jag vill till Way out West!

förlåt, vart var jag?
Jag har nu kollat igenom alla inläg på bloggkoll och är nere på 0. Jag får panik om något inlägg skulle bli raderat automatiskt när jag är bortrest så därför måst jag kolla igenom alla.

Imorgon åker jag och kommer hem på fredag kväll/eftermiddag någongång. Natten mellan lördag och söndag åker jag sentill Gotland vilket betyder att jag bara kommer vara hemma en dag. Kommer vara på Gotland i en vecka så det kommer säkert raderas rätt många inlägg då. Jag vill iallafall försöka att inte missa några så därför har jag läst igenom alla nu.

Nu måste jag verkligen gå ner till köket och dricka vatten, är hur törstig som helst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle också vilja åka till Way Out West. Många bra artister. Men jag hade ännu hellre velat åka till Hultsfred. Men, ingen ville åka med mig så det blev inget.

2009-07-13 @ 02:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0