Ett år sen

Inatt är det exakt ett år sen jag såg The Ark live sist.
De skulle börja spela 00:00 på natten, vi köade utanför området från klockan nio på morgonen för att få så bra platser som möjligt när vi skulle se våra favoriter.
Efter några timmar fick vi veta att väntan lönade sig ochvi fick speciella VIP-band så vi blev insläppta på området före alla andra.
Konserten var underbar!
Hemskt tryck, trodde att jag skulle bryta ett revben eller nåt men jag klarade mig.

Det finns en gång i hela mitt liv när jag tappat medvetandet och kommit på mig själv med att bara stå och skrika. Det var under den här konserten. I slutet av konserten (under calleth you, comet I) kom det helt plötsligt sjukt mycket guldkonfetti ur några stora konfettikanoner. Det var då jag bara försvann. Haha. De var bara för bra helt enkelt.

Tror nog att det var bästa konserten jag sett. Hade overklighetskänsla efter den konserten, har fortfarande det.
15 timmars väntan var lätt värt det.


Det var även under den här dagen jag träffade Linn och Ina för första gången. Imorgon ska jag (och några till som var med i sundsvall) åka till dem. Det blir sjukt kul!


köa utanför området, banden (gröna bandet var vip-bandet), sitta vid kravallstaketet i några timmar innan de började.

Jill Johnsson och Mando Diao spelade på stora scenen innan The Ark. Vi gjorde en snygg skylt (bild tagen efter the arkkonserten)

Älskade The Ark <3


Kommentarer
Postat av: kristin

svar: ja, men det var efter det som jag trök (!!!!!!!!!!!) på någon knapp. xD



Sms krig till tusen! :D

2009-07-04 @ 22:35:55
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0