Gårdagens dagens

Igår var jag på grönan och jag gör en liten "dagens-lista" och gårdagen.

Gårdagens:
Dagens frisyr: utsläppt med hårnålar i luggen
Dagens smink: mascara och pyttelite kajal
Dagens klädsel: jeans, linne och skinnjacka
Dagens händelse: Gröna Lund med Sofia och hennes kompisar
Dagens planer: Vara på gröna lund
Dagens vill ha: KORTARE KÖER!
Dagens saknad: Mina converse som var hos pappa. Gick runt i andra skor och fick ont i fötterna
Dagens drog: karuseller!
Dagens tråkigaste: Köa
Dagens roligaste: Extreme
Dagens finaste: Sofia som frågade mig om jag ville med
Dagens måste: Åka en massa roliga karuseller
Dagens dricka: coca cola
Dagens köp: inträde, åkband, pizza, läsk, sockervadd
Dagens mat: pizzaslice
Dagens kärlek: -
Dagens mående: bra
Dagens låt: wonderwall

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

haha kul med sånadär :)

2009-07-31 @ 18:23:47
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0