Gotland

Tar en sån här vanlig dagens-lista fast skriver om gotlandsresan istället :)

Gotlandresans:
Dagens frisyr: tofs när jag solade och badade. Annars var det oftast utsläppt med uppsatt lugg
Dagens smink: ibland inget, ibland bara mascara och ibland lite täckstift på det
Dagens klädsel: allt från bikini till jeans. För det mesta var det shorts/kjol och linne/t-shirt.
Dagens händelse: allt?
Dagens planer: sola och bada mycket samt ha kul.
Dagens vill ha: en kompis med mig så jag hade haft nån at festa med ;)
Dagens saknad: vännerna
Dagens drog: tv-spel sol + bok
Dagens tråkigaste: När killarna spelade tråkiga tv-spel och jag inte hade nåt att göra.
Dagens roligaste: Det var nog när jag fick träffa min morbrors pingiskompisar. 2 st var så jävla fulla och en var redan bakis fast klockan var 8-9 på kvällen XD
Dagens finaste: solen
Dagens måste: sola och bada
Dagens dricka: läsk!
Dagens köp: en sjal. det var allt jag lyckades komma hem med :o. och en aftonbladet/klick-goodiebag
Dagens mat: allt möjligt från grillat till makaoner
Dagens kärlek: kärlek till solen ;)
Dagens mående: bra
Dagens låt: svennebanan kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0