Gröna Lund 30/7 2009

Idag var jag på Gröna Lund.
Fyfan va ont i fötterna jag har nu. Men det var värt det för jag har haft riktigt kul!
De som var med var Sofia och hennes kompisar Elin och Fille och Elins pojkvän Viktor. Trevligt folk hela bunten!

Det var hur mycket köer som helst på Grönan eftersom det var en perfekt grönandag - inget regn och ingen sol. Jag har alltså spenderat större delen av dagen i olika köer.

Jag åkte den nya bergochdalbanan insane (var ju tvungen att göra det bara för att den var ny). Jag och Elin var de enda som vågade åka och från att vi ställde oss i kön till när vi hade åkt klart och gick därifrån hade det gått ganska exakt en timme. En timme och vi åkte i ungefär en minut. Det var absolut inte värt det, vi snurrade kanske 2 varv och det tog slut väldigt fort. 



Det var även första gången jag åkte Extreme,Fritt fall tilt (har åkt vanliga fritt fall många gånger) och en annan sak som hette typ rockjet eller nåt sånt. Extreme är nog min nya favorit på Grönan, sjukt rolig!

Tågresan hem bestod av riktigt många skratt, haha ;) .

Tack allihopa som var med för en rolig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0