I need something to do

Den här veckan skulle blivit hur bra som helst.

Jag skulle på festival. Det fick jag inte för mina föräldrar bara för att ingen av dem kunde följa med.

Jag skulle på allsång på skansen idag och få se bl.a. Timo Räisänen och Miss Li. Kompisen jag skulle gå med fick reda på igår att hon inte kunde och jag vill inte gå själv.

Nu efter att jag har flängt runt hela juli behöver jag nåt att göra! Har varit hemma en dag nu och vill iväg direkt igen!

Sofia frågade iallafall igår om jag ville följa med henne och några av hennes kompisar till Gröna Lund på Torsdag. Eftersom jag inte ska till Putte i Parken så har jag ju en del pengar över som jag ändå hade tänkt göra av med. Och Grönan är alltid kul, har inte varit där för att åka karuseller sen 2007.
Sen så ville Sofia sova här i helgen med. Mamma ska bort så det blir perfekt för jag vill ju inet vara ensam hemma med Oscar hela helgen, det är ju tråkigt.

Nu behöver jag bara nåt att göra idag och imorgon. Blir väl antagligen att vara hemma och slappa.

Jag har förresten fixat så jag har 2 mobiler nu. Jag hatar redan den nya för det är en gammal nokiatelefon. Men jag kan trösta mig med att jag bara ska ha den tillfälligt medans jag smsa upp alla 3000 smsen på den andra mobilen.

Alltså: Nu kan ni smsa både till mitt gamla comviqnummer och till det nya telenornummret.


Kommentarer
Postat av: Emma och Sofia

Vi har en ny testblogg!

2009-07-28 @ 17:52:08
URL: http://testomania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0