Linköping, here I come!

Nu är äntligen bussbiljetterna till linköping bokade (och mottagna, jag gillar att allt går så fort i dagens samhälle)!
På söndag åker jag iväg, redan klockan tio på morgonen går bussen från stan vilket betyder att jag måste gå upp tidigt!
Direktbuss är det också, hur skönt som helst men vi får hoppas att jag inte somnar för jag upptäckte nyss att den här bussen går ända till köpenhamn :| .
Som tur är så somnar jag aldrig på bussar.
Jag komemr säkert tappa bort min väska då jag inte har någon koll alls när det kommer till bagageutrymmen på bussar och snabba byten men vi får hoppas att allt går bra. 
Om bara 36 timmar sitter jag på den där bussen, inte alls långt kvar!
Det kommer bli sjukt kul i Linköping!
Nej nu ska jag nog börja packa lite smått, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0