13:51

Idag ska jag bara ta det lugnt hela dagen.
Hur skönt som helst! Bara vara hemma och slappa.

Imorgon kommer Ellie hit och hon ska förhoppningsvis sova över hos mig. Det blir kul, länge sen jag träffade Ellie nu och det är alltid kul att vara med henne. Och hon pratar så sött! Jag vill också kunna prata som henne.

En dålig sak är att Oscars sommarskola är slut nu. I och för sig så kommer han sova nästan lika länge som han skulle vara i skolan men det är ändå bättre när han är borta helt. Aja, Oscar ska gå på sommarskola de två sista veckorna på lovet med.

Nej, nu ska jag ta och göra nåt vettigt, kanske gå ut i solen ett tag?
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför sommarskola? vad är det?

2009-06-29 @ 16:46:05
Postat av: Kristin

Svar: Putte i parken är i karlskoga (tror jag att det heter), ganska nära Karlstad. :)

2009-06-29 @ 19:38:55
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: malin

Anonym: Han går på sommarskola bara för att han har/riskerar att få IG i några ämnen

2009-06-30 @ 11:02:23
URL: http://mnablmijno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0