20:46

När jag var hos pappa i Storvreta gjorde jag knappt nåt. Idag är jag hos mamma och då åkte jag till storvreta. Drygt med sommarbussar, det tog nästan en timme att komma dit.

Idag har jag varit med E och S. Vi hade riktigt kul, åkte hem kankse två timmar senare än vad jag skulle men så kan det gå ibland. Kul var det iallafall. Kommer nog träffa dom fler gånger nu när det är lov.

Förresten, har ni sett att det har varit bra väder idag (såklart ni har gjort)? Jag gillar bra väder! Fast det kunde gärna blivit lite varmare, det var lite för kallt för shorts idag.

Imorgon blir det stan med en annan E. Förra gången jag träffade honom blev det ett kort litet möte men imorgon blir det längre. Det ska förresten vara ännu bättre väder imorgon än idag. Perfekt om det blir sitta-ute-i-solen-och-äta-glass-väder.


Kommentarer
Postat av: Emma

:D

2009-06-17 @ 17:13:39
Postat av: Kristin

Vilka är E och S? ;)

2009-06-23 @ 00:31:39
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-23 @ 00:33:43
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0