3 juni

Skitväder imorse.
Idrottslektionen flyttades från efter lunch till morgonen och jag skulle hålla i lektionen. Såklart kom jag försent men det fixade sig ändå. Det gick väl sådär att leda, bryr mig ändå inte så mycket om idrottsbetyget (kommer räkna bort det ändå) så det gjorde inte så mycket att det kanske inte var perfekt.

Sen blev det SO och Slöjd. Sen fick vi sluta! Vi slutade alltså klockan 12 idag. Gött!

Åt pyttelite av lunchen för att vara social då det var flera i klassen som skulle äta på skolan sen åkte jag in till stan.  Mina busskompisar som jag tappade bort efter slöjden satt redan på bussen så jag slapp åka själv :) .

Gick på stan i två timmar och kollade lite. Köpte inget men nån gång innan balen måste jag åka dit igen och köpa saker. Har iallafall bestämmt mig för lite saker jag ska köpa.
Jag köpte en bulle på pressbyrån förresten. Kände mig tvungen att äta nåt mer eftersom jag knappt åt någon lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0