9E

Fan vad jag grät på avslutningen!
Jag gråter aldrig bland folk men igår på avslutningen, då grät jag nog nästan mest av alla i klassen.
De senaste dagarna har vi kommit extra nära varandra och sen att allt ska ta slut så fort.
Att gå från att träffa varandra varje dag i tre år till att knappt träffa varandra alls är tungt. Vissa kanske jag aldrig träffar igen.
Det här är inte som att förlora en vän, det är som att förlora en hel familj. 
En familj som man delat både bra och dåliga stunder med.
Det här har varit tre år fyllda med skratt.
Jag älskar 9e!
9E kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer.
Tack för de här tre åren. Det har varit de bästa åren i hela mitt liv.
<3




Sista bilden är från djupviken i början av sjuan. Resten är från slutet av nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0