Bra dag

Idag måste varit en av de bästa skoldagarna!

Läsning
Matte/NO - lämnade tillbaka böckerna, åt glass och kex och skrev utvärdering
Tränade till melodifestivalen - Äntligen klara med vårat nummer! Kanske lite seriösare än vad vi ahde tänkt men det blir nog bra. Första gången vi hörde låten också, blev en massa skratt först men den var rätt bra.
Gick runt lite i Storvreta i regnet. Köpte godis på konsum och så.
Åt lunch på Vreten. Jag tog en kebebrulle, var mätt efter halva men proppade i mig nästan hela. Sen var vi 10st som satt kvar där och snackade i en timme efter alla andra hade gått.
Åkte till fyrishov och spelade bowling. Jag kom trea av mig, Martin, Louise och Rebecca. Fick en strike, några spärrar och en massa nior.
Gick på stan med Lollo och letade efter en clownnäsor. Sen åkte jag hem :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0