Dagen efter

Idag är det dagen efter balen.

Sovmorgon till tio var det och duktig som jag var kom jag dit ett par minuter innan. När jag kom till skolan insåg jag att lektionen inte började förrän 10.40 så jag stack hem till matilda.

Idag var alla riktigt sega, vissa var lite bakis men jag var mest bara trött. Och jag kan inte gå! Har nog överansträngt det benet som var bra tidigare och det "dåliga" benet känns inte så bra idag heller. Har nog överansträngt det lite med. Varje gång jag ska gå så gör det ont och jag är helt stel. Men så kan det gå när man dansar för mycket och inte har tränat på flera månader.
Haha, det verkar som om alla trodde jag var full och helt borta igår med. Det var jag inte alls! Jag var verkligen inte full och jag kommer ihåg allt. (Finns ju vissa som knappt kommer ihåg nåt från efterfesten. Lyckat.)

Ingen lektion idag egentligen. Blev nästan utslängd från slöjden eftersom jag inte hade nåt att göra och på idrotten var jag inte med på grund av skadan och på svenskan och engelskan skrev vi utvärdering och fick tillbaka berättelser vi skrev i sjuan.

Alltså: Seg dag idag. Jag kan knappt gå och alla var sega i skolan och vi pratade i stort sett bara om igår.

Idag blir det mysfest hemma hos Louise med klassen. Sjunga singstar och sånt. Om det hade varit fint väder skulle vi haft poolparty men det är det ju inte. Imorgon är det avslutning och det varkar som vi ska ha fest då med. En riktigt röjfest. Hoppas det blir av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0