Födelsedag

Imorse var det exakt 16 år sen jag föddes. Det är alltså min födelsedag idag!
Jag vet inte hur många som gratulerat mig idag, många är det iallafall. Tack till alla!

De sjöng för mig på spanskan. På spanska. Haha, lite kul att vi gått på spanska i 4 år nu (3 år med den här spanskagruppen) och aldrig sjungit för någon som fyllt år innan.

Hela dagen var rätt bra, efter skolan gick jag runt på stan i lite mer än en timme. Köpte halsband, fejkörhängen, en tunika och jeansshorts. När jag kom hem böt jag om direkt och sen gick vi ner till grannen under som tog studenten idag. Så det är henne vi har firat nu på kvällen. 

Nu sitter jag här vid datorn igen och imorgon kommer släkten hit och firar mig :) 

 
Bilden är från när mamma och oscar kom och väckte mig på morgonen när jag fyllde år förra året.

Kommentarer
Postat av: felicia

grattis malin! :D

2009-06-07 @ 18:34:34
URL: http://heltutanbsorg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0