Kan man få en tråkigare start på sommaren?

Det här är min tredje sommarlovsdag.
Torsdag kväll efter avslutningen var jättebra men efter det har det inte hänt någonting på sommarlovet. Jag har bara varit hemma och haft tråkigt.
Om det är någon som vill hitta på något någon dag så säg bara till! Jag kan göra saker i stort sett hela juni så det är bra att smsa/ringa/skriva.

Vädret hade gärna kunnat vara bättre med, hur kul är det med regn? Jag vill ha sol sol sol!


sol, bad, konserter, vänner, tid att resa och inga krav - det är det bästa med sommaren!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Öhm, jo du. Det blev lite ändrade planer. Jag åker tydligen upp till Uppsala de första dagarna i Juli (om jag fattat det rätt, jag känner mig mucho förvirrad just nu)

Men jag hoppas verkligen du kan då också... :/

2009-06-16 @ 10:35:33
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0