"lugn" klassfest hos Louise

Igår hade vi en liten hemmafest hos Louise hela klassen. Eller, det var 8 st som inte kom men det var bra gjort av alla som var där att komma så snabbt tycker jag med tanke på att det bestämdes redan samma dag.
Vi hade askul! Synd att vi börjar göra saker med klassen nu när det är slut. (Bara ett par timmar kvar nu...)
Balen var det bästa som hänt på länge (kan fortfarande knappt gå...) och den här festen hos Lollo var jättekul!
Kommer verkligen sakna klassen. 9e på ärentunaskolan 2006-2009, världens bästa klass <3


fest hos Lollo


klassen innan balen. Älskade 9e <3


EFTERFEST!

Om ett par timmar är det skolavslutning. Sen blir det pizza hos några jag känner och sen efter det ska jag försöka komma iväg på en fest som en i klassen fixar. Vet fortfarande inte vart den kommer vara men vi får väl se. Det värsta är att jag inte kan dansa. Det var inte smart av mig att dansa så där mycket och länge på balen och efterfesten när jag inte har tränat på flera månader. Kan inte gå utan att det gör sjukt ont, har nog fått nån bristning eller överansträngning i vaden... Men vi får se, jag kanske sticker till festen och försöker att låta bli att dansa. ELler så dansar jag och ligger död sen i några dagar. Det låter roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0