Övernattning hos Linnea

Det sisa ni fick höra från mig var att jag skulle ner på stan.
Jag gjorde som jag sa och åkte ner på stan. Jag och linnea köpte bland annat ansiktsmasker och ben&jerrys och sen åkte vi hem till henne.


den här smaken köpte jag - sjukt god!

Under kvällen åt vi våra ben&jerry's, såg "Walk the line", åt godis och hade på ansiktsmasker. Vi snackade även rätt mycket och hade jättekul!
Efter Walk the line gick vi ut och satt i varsin gunga på en skolgård och pratade, lyssnade på musik och sjöng.
Efter någon timme gick vi tillbaka hem till Linnea och sov.

Den här dagen började med att jag vaknade vid 10 av att mamma ringde mig och sa att jag skulle till sjukgymnasten vid tre. Snällt att ringa och väcka mig...
Vi började dagen med att se på "Brokeback mountain" och äta godis. Filmen var köpt i Thailand och vi hade på engelsk text men thailändarna är så dåliga på att skrova engelska så man fattaqde ingenting av texten. Det var även många gånger texten försvann. Det var mycket prat i filmen och de mumlade rätt mycket men vi fattade iallafall vad filmen handlade om och den var rätt bra. Bortsett det att jag inte alls hängde med i slutet men så går det när man smsar med ungefär 5 personer samtidigt ;)




Vi åt lunch vid två och sen drog jag ner på stan och gick till sjukgymnasten. Som vanligt var det tråkigt att vara hos sjukgymnasten, särskillt nu när jag har fuskat med träningen senaste veckan... Men jag har insett lite att jag måste verkligen träna för jag kommer inet bli bättre om jag inte tränar och jag vill verkligen bli mycket bättre innan ridlägret och det är om tre veckor så jag får se till att träna ordentligt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0