Skor

Fan, jag hittade inga bra skor.
Och jag hann inte ens kolla klart ordentligt för alla affärer stängde -.-
Men jag har kommit på att jag kanske ska ha klackar ändå. Det blir ju mycket snyggare med klackar men frågan är ju om jag klarar av att dansa och gå i klackarna. Jag har ju mitt dåliga knä och när jag gick med klackar i söndags klarade jag inte av att gå så fort... Iochförsig så var jag tvungen att gå i grus då men klarar jag av att ha klackar en hel kväll nu när jag har mitt jobbiga knä.
Så den stora frågan är; Ska jag ta klackar och riskera att inte kunna dansa och knappt kunna gå hem eller ska jag ta några låga snygga skor? Vad jag än väljer måste jag köpa nytt. Och det är inte säkert att jag kommer kunna dansa så mycket om jag tar låga skor heller.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag köpte nya klackar idag! jag blev £35 (450 kr) fattigare men ååh så läckra!

2009-06-07 @ 00:04:13
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0