Solen skiner!

Idag är det riktigt bra sommarväder (det var det igår med men då hann jag knappt vara ute).
Sånt gillar vi!
Det ska vara superväder hela den här veckan och det gör mig glad!

Idag har jag legat ute och solat ett tag, kom nyss in. Det blev för varmt, jag önskar att jag hade en pool eller nåt för då skulle jag varit ute hela dagen och när det blir för varmt skulle jag bara hoppat ner i poolen. Men nu är det tyvärr så att jag inte har någon pool. Imorgon ska iallafall jag och några tjejer som jag gick i samma klass som åka och bada i örbyhus. Det blir kul, hoppas jag blir lite brun med!

Ikväll ska jag vara med E och S och spela kubb hemma hos S. Det blir kul det med! Det var meningen att vi skulle gjort det igår men jag kunde inte då så därför blir det ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0