Trött

Jag är fortfarande uppe, det trodde ni inte va?
Skämt å sido, klockan är ju inte ens halv två än.
Fast jag är faktiskt nästan förvånad över att jag är uppe nu, sov knappt något i natt då mamma sov i samma rum som mig och snarkade. Dessutom fanns det inga persienner i rummet vi sov i så det var ljust hela tiden. Med hjälp av iPoden lyckades jag åtminstonde somna efter några timmar men jag hann inte alls sova länge innan jag blev väckt.

Nej men nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova.
Imorgon ska jag vara med Linnea och så ska jag sova där. Vi ska ha en riktig tjejkväll med bl.a. ansiktsmasker och filmer, det blir riktigt kul!
Dock så skulle Linneas mamma tagit med sig datorn så vi skulle inte kunna sitta vid den men det är väl bara bra för oss att inte sitta vid datorn en kväll ;)

Nej, nu ska jag sluta skriva, jag skriver nog ett inlägg innan jag sticker till stan (jag och linnea ska gå på stan lite innan vi åker till henne).
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0