Ändrade planer

I morse fick jag höra att min operation som skulle vara imorgon blivit inställd. Fan. Jag vill ju bli av med den så fort som möjligt.
Blir skolan imorgon istället. Hur fan ska det gå till? Jag kommer aldrig klara av att gå till matsalen. Och jag får tvinga de i klassen att bära alla mina böcker och sånt. De kommer inte bli glada. 
Det blir taxi till skolan i alla fall. Skönt.
Men nu hoppas jag att de ringer och säger en ny tid för operation snart för jag vill bli bra i knät nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Jag är lite sur på dom just nu..

2009-03-22 @ 17:17:48
Postat av: Ellie

Men wtf, mitt namn försvann. Det var jag som svarade iallafall.

2009-03-22 @ 17:19:02
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0