Come sunshine

Såhär såg det ut lite tidigare idag när jag inte orkade skriva av alla ackord och sen gå in på mitt rum och spela och se om det blev bra.

Jag flyttade alltså in keyboarden hit och ställde den på databordet ;)


Sen så kom oscar och ville koppla in sin nya xbox till internetet och det blev en massa krångel med rautern så han kopplade ut den helt och så har jag varit utan internet i några timmar. Men nu tvingade jag honom att koppla tillbaka allt.

Jag missade förresten halva Popcirkus idag. Inte bra. Och det jag såg såg jag inte så mycket av heller för jag gjorde matteläxan samtidigt. Men jag hörde iaf vad som hände på tvn...

Förresten så har vi fixat datorn på mitt rum nu. Men jag har fortfarande inte nåt internet på den.

Det är snö ute förresten Jag vill att det ska vara varmt och soligt. Nu. Jag vill säga hejdå till vintern och hej till sommaren. Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0