film x2

Läsning
NO
Matte
Bild
Lunch
Svenska
SO
Spanska


NO är sjukt tråkigt nu när det är den där lärarkandidaten som håller i lektionen. Stackars de som får henne som lärare när hon är färdigutbildad säger jag bara. Och det skulle vara hemskt om man fick en lärare som henne på gymnasiet, hoppas verkilgen att jag får bra lärare då!

På matten började vi med genrepet och styva linan. Jag började med att göra stortestat. Vissa saker är hur lätta som helst och vissa saker har amn glömt bort helt. Vi får se hur många fel jag har och se om jag ska repetera nåt på genrepet eller börja med styva linan direkt. Genrepet verkar ju vara aslätt.

På bilden var jag egentligen rätt klar. Jag satt mest och snackade och hjälpte Lousie att komma på vad hon skulle göra.

Vi körde ett muntligt nationellt prov på Svenskan. Jag och Jenny har ännu inte fått göra. Vi kommer säkert vara typ sist. Sen efter det gick läraren och ca 15 st i klassen upp till datasalen så vi som satt kvar i klassrummet och jobbade hade rätt kul och pratade och hade lite tävlingar och sånt. Haha, älskar när man inte är så många inne i klassrummet och ingen lärare är där.

På både SOn och Spanskan såg vi på film. Filmen på SOn var en faktafilm om Anne Franks dagbok typ. Den på spanskan var mer en riktig film (vi fortsatte kolla därifrån vi slutade förra gången). Den där spanska filmen är rätt konstig. Eller nej, väldigt konstig. Men mycket bättre än lektion i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; eller hur jag kan inte göra annat än hålla med -.- <3



Komma till mig i helgen? <3

2009-03-09 @ 17:56:41
Postat av: kristin

svar: varför just för folk lixom, varför inte hundar eller bara ett tomt rum?

usch, stackare! Lycka till, det kommer gå superbra. :)<3

2009-03-09 @ 19:10:26
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0