Helgen räddad (nästan i alla fall)

Jag har nåt att göra imorgon!
Pappa sa att han hade tänkt åka till tunes imorgon och kolla på kläder och frågade om jag ville med. Jag har aldrig varit där så såklart sa jag ja. Hoppas ätt jag hittar nåt snyggt där, något plagg kommer jag nog hem med ändå. Fast jag vte inte, har ju aldrig varit där innan så. Det kanske bara finns fula saker där. Sen om pappa inte hittar det han ska köpa så tar vi en sväng till barkaby också. Där har jag inte heller varit.
Fast jag måste upp tidigt. Pappa sa att vi skulle åka typ 10 :|

Och jag stör mig på att jag lämnade usb-mobilsladden hos mamma för nu kan jag inte lägga in bilder på datorn från mobilen. Har en massa bilder som jag vill lägga in. Aja, ni får väl vänta med att se dom...





btw, FILLAN! När åker du hem till säffle igen den 14e? Alltså, vilken tid? Eller åker du den 15e?

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, typ alla mina kläder jag äger kommer ifrån Thuns.

2009-03-06 @ 21:50:46
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0