High heels just got me falling down on my knees

Hej!
Jag åkte som sagt till Gränby centrum. Oscar skulle på nån tävling i Gamlis s¨å mamma och han släppte av mig på vägen dit. Sen gick jag runt där i flera timmar. Köpte ett linne på Gina tricot. Sen efter ett tag fick jag ont i mina fötter för jag hade klackar på mig så jag ringde mamma och frågade när de var klara så de kunde hämta mig men nej, det skulle visst ta 2 timmar tills de kunde köra mig hem. Jag gick och köpte en tjock SOLO tidning och sen gick jag till barista och köpte en brownie och satte mig och åt den samtidigt somjag läste. Satt på barista i ca en och en halv timme innan jag bestämmde mig för att börja gå runt lite igen. Och sen ringde mamma och sa att de skulle komma om 5 min så jag skyndade mig till den nya ingången och gick ut och väntade nån min och sen kom dom.
Vi åkte hem och gjorde tacos och nu sitter jag här och har fortfarande ont i fötterna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Barista <3

2009-03-04 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0