imorgon

Imorgon är det Onsdag och i skolan ska vi ha en volleybollturnerning hela dagen.
Usch, jag villl verkligen inte vara med, jag suger på volleyboll.
Jag hade kunnat välja att vara ute i skogen istället men då är faktiskt volleyboll bättre. Det är i alla fall inomhus.
Jag får väl skylla på att jag har ont i min axel eller nåt (jag har ju ett stort blåmärke där) så jag inte kan vara med. Jag är verkligen livrädd för att få en boll på blåmärket, jag får ont så fort man rör det. Och jag känner av det om jag har nåt klädesplagg som stramar lite mot axeln som t.ex. när jag har jackan på mig.
Så blir det, jag är med mkt i början och sen om jag tröttnar så skyller jag på armbågen. Och då är det kalle som får all skit ;) hahah


Kommentarer
Postat av: Sara

Sorgligt nog är låtarna som spelas på radio idag massproducerade och rent ut sagt dåliga. Helt utan mening och känsla.



Och jag nämnde aldrig att om en låt är simpel är den dålig. Jag har hört så många simpla låtar som jag älskar, men då hade låten något som berörde mig. Som faktiskt hade en mening till varför den skrevs.

2009-03-17 @ 19:47:55
URL: http://dreyra.blogg.se/
Postat av: Ellie

Volleyboll suger. Att något ens kan heta "volleyboll" är ju lagom sjukt.

2009-03-17 @ 22:22:36
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0