inga läxor

Åh. Ni ska bara veta hur skönt det är att inte ha några läxor. Eller okej, jag har faktiskt teknik-prov på fredag men teknik är lätt så det ska jag börja kolla på imorgon. Annars så har jag också att jag ska skriva fördelar och nackdelar om olika sätt att få fram el men jag har bara nackdelar på vågenergi kvar. Nån som vet nån nackdel? Det stod inget om den sortens energi i våra böcker eftersom det är ett nytt sätt att få fram energi.

Imorron ska vi lyssna på en gubbe som ska snacka om när han satt i koncentrationsläger i andra världskriget. Börjar 9.10 men man måste tydligen sitta långt fram för att höra bra så man går väl bara lite senare än vanligt hemifrån. Kan ställa klockan på vanlig tid och snooza ett tag. det blir skönt. Efter det har vi två lektioner (engelska och svenska) men vi kanske kan övertala Marie Anne att låta oss få gå hem. Hoppas att det går att övertala henne iaf.

Förresten så är det mars nu. Mars = vår så se till att ge mig vår nu.
Idag var det sask med is under. Inte kul, jag höll på att halka många ggr på väg till skolan. Ge mig sol (som torkar upp allt det blöta på marken) och plusgrader!


Bilden är 2 år gammal och jag hade precis fått min första kamera så bilden suger. Men ni fattar vad jag menar, snön ska smälta bort och solen ska fram!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Här är inte snö :D

2009-03-06 @ 16:47:20
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0