Jag vill bli bra nu!

4 prickar/minisår kan jag snabbt hitta på mina armar och händer.
Märken efter alla nålar som jag haft på mig på sjukhuset.

Idag är det måndag och jag är hemma eftersom jag har så ont och knappt kan böja benet.
Jag borde göra mina övningar, trän upp benet så det blir bra.
Det är jobbigt och gör ont. Och jag måste göra de så mkt för att det ska bli någon skillnad.
Men jag måste ju kunna böja på benet. Så nu ska jag köra lite sjukgymnastik.

Puss hejdå <3

Förresten, är det nån som vet någon bra film? Blir ju långa dagar hemma nu så tipsa gärna om bra filmer! :)

Kommentarer
Postat av: kristin

jag får väl föreslå mitt vanliga men bästa filmtips; SMALA SUSSIE!! ;D

2009-03-30 @ 23:12:25
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0