Kanske ska passa på att skriva ett inlägg här medans jag fortfarande orkar sitta vid datorn

Känner att jag måste gå och lägga mig på soffan snart.
Jag orkar verkligen inte med mitt onda knä. Det blir ju aldrig bättre utan gör bara lika ont hela tiden.

Idag när mamma var hemma på lunchen lindade vi iaf upp lindorna för att se så att det inte är inflammerat. och när vi hade lindat upp allt satt ett långt plåster som man kan duscha med över själva såret. Det var rätt mkt torkat blod på det men annars såg det bra ut. Mamma ville ta bort det och kolla hur det såg ut men det ville inte jag så jag började gråta samtidigt som mamma ringde till sjukhuset och frågade (hej PMS). På sjukhuset sa de att vi inte skulle ta bort plåstret och om det var för blodigt eller började lossna skulle vi till vårdcentralen och fixa ett nytt. Lite lättad blev jag över att vi slapp ta av det men nu vet jag verkligen hur långt det där ärret kommer vara och vart det kommer sitta. Det är jättelångt och kommer attt synas hur mycket som helst :/ .

Jag har fortfarande inte kollat bloggkoll efer operationen. Eller, jag har kollat hur många inlägg det är men jag har inte läst nåt. Orkar inte ta itu med det nu.

Nu har jag ont så jag ska nog ta och lägga mig på soffan. Om en timme kommer mamma hem och då har hon köpt nya tabletter till mig (de gamla funkar fortfarande lite men de på sjukhuset vill att jag ska ta de här istället). Hoppas att de funkar bra, jag vill inte ha ont längre.
 
Nej, nu väntar tvn.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0