Lördag

Idag är det lördag.
Vaknade till 5 över nio och blev lite sur över att pappa inte väckt mig än. Vi skulle ju åka 10!
Men jag gick upp och åt frukost med pappa och så hann jag fixa mig lite.
Exakt klockan 10 satte vi oss i bilen och åkte. Ingen av oss hade varit där innan så vi körde lite fel men tillslut kom vi fram.
Jag började med att titta lite på skor men bestämmde mig ändå rätt snabbt för att titta på kläder istället. Först hittade jag bara tantkläder men tillslut hittade jag bra kläder till mig.

Jag köpte:
Svarta leggings
Jeansleggings
Tunika
Skärp
Skinnjacka


Allt kostade sammanlagt bara 1045kr

Sen hann jag inte titta på nåt mer för pappa hittade mig och sa att vi skulle åka.

På väg hem åkte vi till gränby centrum för att pappa skulle in på systembolaget och köpa lite vin. När vi var där åt vi även varsin korv och köpte mat till ikväll på ICA kvantum. När vi var på kvantum fick vi glass. Jag smakade choklad och bananchoklad. De var goda! Men väldigt dyra. Synd. Sen tvingade jag även pappa att köpa jordnöttter så vi har nåt att äta på ikväll när vi ser på melodifestivalen.


Nej nu ska jag se om bloggkoll funkar igen. Det funkade inte på hela dagen igår, asstörande! Funkar det för alla andra? Jag kanske borde logga ut och logga in igen? Ska testa!

Puss!

Kommentarer
Postat av: kristin

nej, bloggkoll funkade inte för mig heller igår och i förrgår. idag har jag inte kollat. suuuuuurt! :/

2009-03-08 @ 10:24:09
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0