måndag & tisdag

Måndag:

Direkt när jag kom till skolan (7 min försent pga bussen...) Fick jag direkt prata med min mattelärare och fick mitt prov. Jag fick 32/40! Det är 3p sämre änn mitt sämsta tidigare. Massa slarvfel och sånt skit. Riktigt dåligt gjort av mig och min lärare sa att det var dåligt. Kan iaf trösta mig med att Martin fick sämre än mig.
Dagen var rätt tråkig och oturen följde med i stort sett hela dagen.
När det var lunch fick vi nån äcklig korv men precis när jag skulle gå ställde de fram chicken bits och chickenkebab. Kul.
Dagen slutade bra iaf med att jag på spanskan fick tillbaka läxförhöret från i fredag och det hade jag bara ett fel på. Eller det var inte fel, det var tillfälligt hjärnsläpp som hade gjort att jag inte skrev svar på en rad och det visste jag redan om. Sen såg vi en film. Den där Almodovar gör konstiga filmer. Den jag trodde skulle vara huvudpersonen i filmen dog en kvart in i filmen. Jaa...

Sen vet ni ju vad som hände när jag kom hem:
packa
laga mat
äta mat
pilates
plugga so
plugga so
plugga so



Tisdag:

Kort dag idag. Skönt!

Läsning                Lottie kom aldrig och sen när det bara var några minuter kvar smsade Josefin henne och hon ringde och sa att hon inte skulle komma på våran läsning. Kunde hon inte sagt det tidigare? Nu satt vi bara där i 25 min i onödan...
Spanska
Engelska
SOprov
Lunch
NO
Musik


SO-provet gick sådär. Hoppas på VG i alla fall. Jag som har pluggat så mkt. Skrev på det mesta så jag kanske klarade det.

På NOn höll lärarekandidaten Elin i lektionen. Hon är inte bra. Vi gjorde en liten labb som vi gjort delar av flera ggr innan.

På musiken spelade vi igenom en låt igen. Vi kommer verkligen ingenstans och jag lovar att nästa gång kommer Lars igen inse att vi inte klippt ihop en ljudfil av våra låtar än och bli sur fast det är han som alltid är så lat och aldrig orkar göra det. Nästan alla andra klasser har andra musiklärare och de är bra och förbereder innan lektionen och alla har kommit jättelångt. Förutom min klass då. Vi kommer vara sämst på melodifestivalen...


Sen när jag skulle gå hem så skulle jag gå med Martin och Frida och direkt när vi kommer ut genom dörren står Erik och Per och kastar snöbollar på oss. Och Erik puttade mer mig i en snöhög och mullade mig. Inte kul. Mitt smink såg ut som jag vet inte vad. Förresten så har jag knappt fixat det än. Borde göra det nu...

Hejdå! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha, nivet att man får gå efter 15 min om nt läraren kmr va? :P

2009-03-07 @ 07:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0