Måndag

Idag är det måndag.

Skolan gick på som vanligt.
Våran bildlärare var sjuk så vi fick fylla i tråkigaste och längsta anonyma frågeblanketten istället för att ha bild. Det var ca 15 sidor fyllda med frågor som man skulle kryssa i. Drygt! Och vissa frågor var helt konstiga som t.ex. "Brucker du och din familj spela spel tillsammans?". Jag menar vad är det för fråga egentligen? och vem är intresserad av att veta svaret på den? Och sen var det frågor om allt möjligt: skolan, familjen, alkoholvanor, sex, tobak, föreningar, sport o.s.v.
De hade skrivit upp typ alla sporter som fanns och frågade hur ofta man utövade sporterna. Varför kunde de inte bara fråga vilka sporter man höll på med?

Jag fick även mycket uppmärksamhet pga mitt stora blåmärke. Alla ville se det och sen när en person hade sett det ville den att kompisarna skulle se. Haha att se allas miner var roligast!
 Man skulle nästan kunna betala för dem ;)

Imorgon är det spanskaprov. Böckerna ligger här framför mig men jag har inte öppnat dem än. Borde nog göra det nu...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0