osmart

Jag kopplade in mobilen i datorn för att lägga in några bilder.
Samtidigt som den håller på att ladda över bilderna undrar jag vart mobilen är, tar fram kryckorna och ställer mig upp och hoppar till köket för att jag tänkte att mobilen kanske ligger på köksboret. När jag kommer dit ser jag att den inte ligger där och börjar undra vart den är. Går tillbaka till datorn och kommer på att mobilen är inkopplad i datorn.
Hur dum får man vara?
Nu ansträngde jag mig i onödan. Att resa sig från stolen och gå till köket och sen tillbaka är ju inget problem när man kan gå normalt men när man har ett skadat knä är det jobbigt.

Såhär såg mina knän ut igår förresten:

(och det är blixten som gjorde så att mina knän ser bleka och fula ut på andra bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0