Otursdag

Idag hände det som inte fick hända.
Jag missade bussen.
Jag såg den komma när jag var ca 1-2 min från hållplatsen och jag hade aldrig hunnit springa (skulle över en korsning också). Fan.
Det vara bara för mig att ta bussen till stan och sen i stan byta buss till en mot storvreta.
Asdrygt.
När jag kom fram till skolan var klockan 9.05.
Jag börjar egentligen 8.20.
Missade hela klassrådet och början av SOn.
Inte få farligt men ändå, jag kom 45 min för sent bara för att jag missade bussen med 1-2 min.

I slutet av SOn fick vi tillbaka SOproven. 59 var alla rätt, 25 var G jag fick 45+ (typ alla fick plusstecken. De som fick flest fick typ 9 st +. Jag fick ett + ) Trodde att det ver VG (läraren skrev inte ut betygen) men fick senare höra att 47 var VG. Fan. Fast lite hög VG-gräns tycker jag. Särskillt eftersom G var 25 :S .

Annars så har dagen varit rätt bra. Blev många skratt (och skrik ;)) på rasterna.
Och Jenny plattade Martins hår. Haha Martins kommentarer var ju lite roliga ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0