Söndag

Igår var det söndag. Mina kusiners mamma fyllde år för några dagar sen så vi åkte till dem och firade henne. Det blev en massa fika och lite tv-spel och kolla på film och sånt. Rätt kul ändå, fast jag inte hade så mkt att göra. Och jag kände mig fett stolt när jag kom på hur man ändrade kanal på tvn. Jag fattar inte varför det är så krångligt att byta kanal hos alla, hos mig både hemma hos mamma och pappa på alla tv-apparater är det bara en fjärr till tvn man ska hålla reda på (sen finns det ju såklart dvdkontroller och hemmabiokontroller). Men ändå, det känns som om alla har mkt svårare än oss att veta vilken fjärr de ska byta kanal på....
Gott med fika var det iaf.
Sen på väg hem åkte vi in till en pizzeria och beställde pizza som vi sen åt hemma .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0