tisdag

Var iskolan idag då. Hel dag Länge sen jag var det nu.
Dagen gick väl bra förutom det att jag glömde ta värktablett på morgonen (tänkte att jag skulle ta det precis innan taxin kom men så glömde jag det) så jag hade rätt ont i benet. Särskillt slutet av SOn var jobbig för jag var ashungrig + att jag hade ont i benet och så såg vi på nån tråkig film som det inte gick att koncentrera sig på.

Det var rätt skönt på lunchen för vi gjorde så att Lollo tog mat till mig och jag gick bara bredvid och sa vad jag ville ha. och sen satte jag mig vid bordet och då fick Lollo hämta sin egen mat.

På NOn fick jag göra ett miniprov som alla andra gjorde i torsdags och sen fick jag räkna matte. Jag räknade 2 tal, vi satt mest och pratade (det avr halvklass så vi var ju inte så många). På musiken var vi jätteduktiga och spelade 3(!) låtar. I och för sig spelade vi bara en ordentligt men ändå.

Nu har jag jätteont i mina händer efter kryckorna. Det är INTE kul att gå på kryckor. Jag är väldigt väldigt trött på dem nu.

Imorgon börjar skoldagen med nationellt prov i engelska Uppsatsen. Usch, kommer inte gå bra. Jag är sämst på att skriva på engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0