Torsdag

Idag skulle mamma till skolan och prata med några på expiditionen så jag gick och träffade min klass och var med 10 min på första lektionen (läsning fast vi skulle byta platser så vi lottade om det). Sen åkte jag hem igen.
Tror inte att nån kan fatta hur ont jag har i mitt knä. Gör jätteont hela tiden och det känns som om jag ska börja gråta när som helst utav smärtan :( .

Sen så har de flyttat operationen så det blir en timme senare (altså klockan 9) på akkis i stället för samariterhemmet. Men det är nog rätt bra för man känner sig nog lite tryggare på akademiska. Fast egentligen vill jag inte opereras alls. Jag vill bara att allt ska bli bra. Att jag ska vakna upp och inte ha ont alls och kunna göra vad jag vill.

Sen jag kom hem har jag mest bara legat i soffan och halvsovit samtidigt som MVT spelar upp musikvideos på tvn. Satte mig här vid datorn för en halvtimme sen. Och ajg borde nog ta nån värktablett snart för nu har det gått mer än 4 timmar sen sist och jag har riktigt ont. Iofs så tycker inte jag att det blir så stor skllnad utav de där tabletterna. Men det blir nog en liten skillnad, de innehåller ju trots allt en massa olika smärtstillande ämnen. Äh, jag tar en tablett när mamma kommer hem på lunchen.

Nej nu ska jag nog kolla llite på bdb och bloggkoll och sen ska jag lägga mig i soffan igen.

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0