fettohelg

hej!
Vad hände, det här skulle vara min nyttiga vecka!
Igår åkte jag, mamma och Oscar till mormor och morfar. På vägen dit stannade vi på ICA maxi. Godiset där kostade bara 29 kr/kg vilket betyder att man måste köpa! Och Oscar tog ju hur mkt som helst så tillsammans blev det över 2 kg...
Hos mormor och morfar åt vi massa mat, ficka och godis.
Nu idag verkar det inte som om mamma kan träna med mig så jag struntar i att träna dag och  åker till gränby centrum om nån timme (själv. Nån som vill följa med?). Det är ju några nya affärer där nu så man måste dit när det fortfarande är invigningsvecka.
Nu är även mammas faster och hennes man här och vi har nyss fikat.
Men på helgen får man vara onyttig. Säger vi.
Idag måste jag även börja plugga på SO-provet. Måste nog få typ VG +++ om jag ska klara av att höja mig till VG i slutbetyg...

Och idag fyller min pappa år! Grattis till honom säger vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0