-.-

Fick tillbaka nationella proven i Fysik och Matte.
VG på båda. Fan!

Förhoppningsvis så kommer jag nog inte sänka mig i matten eftersom jag haft MVG hela tiden där. Men det här året har jag verkligen inte varit bra på matten, två av proven jag gjort det här året har varit mina sämsta någonsin. Hoppas verkligen att jag får MVG ändå. Det jag gjorde fel på nationella var att jag inte fick tillräckligt många mvg-poäng. Man skulle ha minst 7 och jag hade 3... Fast det avr bara två i min klass som klarade MVG på nationella så jag kanske inte borde vara så besviken ändå...

Fysiken var ännu värre. Klarade precis VG. Jag kommer verkligen inte klara av att höja mitt NO-betyg nu. Förra terminen var jag väldigt väldigt nära att få MVG men eftersom hon inte ville sänka mig sista terminen gav hon mig VG då. Och nu efter nationella kommer jag aldrig få MVG. Skit. Jag har varit borta mycket den här terminen också.

Nu får vi bara hoppas på det bästa. Det såg inte alls bra ut efter vi sett nationella idag. Surade ett tag men sen blev jag gladare. Tur att det hänt en massa bra saker idag, annars hade jag nog fortfarande surat över mina nationella prov. Och jag är inte en sån person som blir sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0