balklänning fixad!

Idag är det soligt och varmt ute.
Ändå har jag inte gått ut och satt mig på balkongen än.
Varför?
Jo, det var så att jag hade bytt om till minishorts och linne och skulle gå ut och sen när jag öppnade dörren kom det precis ett tjockt moln som gjorde att det blev skugga. Då blev jag lite sur och gick in och böt om till tunika och jeansleggings igen.
Det är en massa moln ute. Jag vill att de ska försvinna för annars verkar det vara jättefint väder. Det är ju varm ute med.

Idag ska jag bara vara hemma och slappa tror jag. Har lite ont i huvudet med, jag har aldrig ont i huvudet!

Förresten så köpte jag en balklänning igår. Typ ljusrosa ballongklänning. Fast jag kanske ska se om jag hitttar någon ännu snyggare för i så fall så lämnar jag tillbaka den här. Kom även på att jag kanske ska byta den här till en storlek mindre för jag kom på att den satt lite löst...
Och nu får vi bara hoppas att ingen annan kommer ha likadan klänning som mig men det kommer det nog eftersom jag köpte den på vila och där kommer typ alla köpa sina klänningar verkar det som :/


Kommentarer
Postat av: Kristin

Lägg upp en bild på den! :)

2009-05-09 @ 15:05:12
URL: http://kristinaronsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Du borde köpa en klänning från Holmlunds. Där är det jättefina klänningar! Lite dyrare, men ack så fina!

2009-05-09 @ 17:27:58
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0