But no one else could lift me high above

Sjukt trött imorse.
Mamma körde mig till busshållplatsen vilket tar 3 min och när jag satte mig i bilen tänkte jag "hoppas de spelar fairytale på radion" och så startade jag radio. Och gissa vilken låt som precis skulle börja? Jo, Fairytale! Energikick och jag blev glad. Och det glada humöret har hängt med större delen av dagen.

Fast jag bev faktiskt lite sur när vi fick tillbaka våra nationella resultat i engelska. Varför står min lärare och ljuger mig rakt upp i ansiktet för? Varför säger hon att jag och några andra är jämna och sen får de 3 "steg" bättre betyg än mig? idiotlärare. Men inte ens det förstörde min dag.

Roligaste på dagen var lunchrasten då vi satt ute och erik bestämmde sig för att leka mamma, pappa, barn med mina kryckor. Jag, Jenny och Lollo dog av skratt. Annars var det kul när killarna började spela upp fairytale (från youtube) på musiken och dansade. Den där låten gör mig glad!
(Fast nu har ajg nästan tröttnat på den lite. Började precis lyssna på lite annan musik igen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0