ESC + Party i husvagnen

Blev en cykeltur till konsum efter maten för att köpa lite saker att äta under ESC. Fan va rädd jag var, Sara skjutsade mig på min egna cykel och där satt jag med en krycka i handen och hon cyklade nästan omkull en gång. Hjälp! Men vi kom hem helskinnade 5 minuter innan ESC började ialla fall :)

Norge vann. Först gillade jag inte låten men nu efter många lyssningar gillar jag den verkligen! Bra att de vann. Det måste betyda att bara sverige har en bra låt kan vi vinna.



Efter ESC blev det party i husvagnen för våran del. En massa telefonsamtal och radiolyssning ochprat blev det hela kvällen/natten. Somnade strax efter 5.

Vaknade vid 8 och kunde inte somna om. 3 timmars sömn och jag är inte alls trött. Idag ahr vi kollat på tv och gått med sara till bussen och sagt hejdå till henne. Om någon timme åker även kristin hem. Inte kul.

100000 bilder har vi tagit den här helgen. Lägger väl upp några här sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0