ESC semifinal 2

Igår var det semifinal 2 i Eurovision song contest.
Jag tyckte nog att grekland var bäst (den var iallafall bra) så det blev lite spännande när de inte ropade upp att den gått vidare förrän sist! Jobbigt.
Sen fattar jag inte varför norges bidrag är så favorittippat. Jag gillade den inte alls i början men nu efter några lyssningar börjar jag gilla låten mer och mer... Den är ju inte ens bra!

På lördag är det final. Jag både vill och inte vill att det ska gå bra för sverige.
Jag vill att det ska gå bra för sverige är sverige och det är alltid kul när det går bra.
Jag vill inte att det ska gå bra för det är den där jävla operalåten. Visst, den är helt okej men snälla, inga fler sånna vinnare i melodifestivalen?


Kommentarer
Postat av: Sara

Grekland sög åsneballe. Seriöst. Kan man inte sjunga med en sådan där koreografi ska man inte dansa alls.



2009-05-15 @ 19:33:22
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0