Even though it hurts

Trött idag, Oscar väckte mig genom att släppa in hampus (katten) på mitt rum. Hampus är mys så det gjorde inte så mycket. Har än så länge inte orkat göra något idag.
Skrev av några ackord till några låtar igår innan jag gick och la mig och det första jag gjorde idag var att spela de där låtarna. Men tror ni att ackorden var rätt? Nej, det var de såklart inte. Allt lät bara så otroligt fel.

Vill åka till gränby centrum idag. Orkar inte gå på stan men vill shoppa. Eftersom jag inte får/vågar cykla pga knät så måste jag vänta enda tills mamma kommer hem, lite drygt.

Jag har förresten inte använt kryckorna sen jag kom hem i onsdags. Jag känner mig lite duktig. De står dock inte kvar vid ytterdörren utan jag har faktiskt bärt in dom till mit rum (var noga med att jag skulle bära dom dit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0