fredaaag

Dagen började med nationellt spanskaprov. Går knappt att få en sämre start på dagen än det för det var verkligen sjukt svårt! Jag skulle bli jätteglad bara jag fick hälften rätt. Fattar ni då hur svårt det var? På tisdag är det skrivdelen och sen är det äntligen slut med nationella prov. Fan va skönt!

Efter Spanska NP hade vi teknik. Jag råkade få ett blödande jack i min pekfingernagel. Inte kul. Fick världens minsta plåster som är precis lite för litet. Men det funkar ändå.

På lunchrasten försvann halva klassen till öppet hus på Thorén. Undrar hur många som ens åkte dit...

På matten räknade vi på i boken. Tråkigt som fan men läraren var borta från klassrummet rätt mkt så det blev mycket prat och annat roligt. Vi var några som gick ut några minuter för att få lite luft också. Dert var några rätt roliga minuter ;)

På idrotten skulle de ha vikarie och vara ute men det blåste som fan, man flög nästan bort så vi gick in. Klassen skulle spela amerikansk fotboll, rätt kul att se på i alla fall. Haha gulligt när killarna ligger kvar på golvet och kramas fast "dommaren" blåst av. 

Förresten så var det inte bara jag i klassen som hade kryckor idag heller. Kalle har skadat foten och måste gå på kryckor i typ 5 veckor stackarn. Men han verkade ändå inte ha så ont och han kunde gå lite på foten fast han inte får för läkaren.
Och idag var det ingen som klagade på mina kryckor. Man kan ju undra varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0